lördag 1 november 2008

paus-fåglar


I bloggen händer det inte mycket, därav dessa paus-fåglar, men i syrummet händer det desto mer. Jag har en massa på gång samtidigt, därför kommer det ju aldrig upp några bilder på något nytt, för inget blir klart!
En klänning till mig själv, ett par jeans till lilla N, en beställd kofta i turkos med en brun giraff, en beställd rosa barnvagnselefant till en liten tjejja som ännu ligger i sin mammas mage, en tunika som skall screentryckas på som jag faktiskt inte vet vad jag skall göra med... - sälja kanske, några fler muffinsar till kusinen i julklapp och sist och inte alls minst utan närmare bestämt 110 x 75, en tavla i screentryck och applikationer som skall hängas i lokalen som vi hade vår bröllopsfest i - stället håller på att renoveras och inredas och behövde något tjusigt att hänga på en kal vägg - kul att jag fick göra en tavla dit (det är dit paus-fåglarna hör).
[.............................]

Inga kommentarer: