söndag 12 oktober 2008

Fler omlottkoftor och lite annat



Lite japaninspirerad omlottblus med [flyttfåglar] i orange screentryck, storlek 86. En liknande men i rött och turkos skall göras i storlek 80.













Här en marinblå och röd omlottkofta i storlek 74 med en liten [ekorre] på.








[Giraffen] är en klar favorit så här har det blivit lite fler, en turkos och lime i storlek 98 och en turkos och orange i storlek 80.





Brunt och turkos är enligt mig en [oslagbar kombination] här med en liten elefant, storlek 86.







Sist och minst en liten [kanin] att hänga i barnvagnen!























[..........................]

3 kommentarer:

LittlePoppins sa...

Oj så mycket fint dy sytt sen sist jag var här! Gillar ekorren!!

mtoto sa...

littlepoppins: tack :-) jag är själv förvånad hur mycket jag hunnit sy...

Mannagryn sa...

Så fina omlottkoftor! Är de i fleece eller velour? Och applikationerna är så söta jag får ge mig på det snart.