måndag 8 september 2008

lite bilder från kulturnatten

Försäljningen gick helt ok, och några tog mitt kort för att höra av sig och beställa, kul! Alex som fixat hela kulturnatten har verkligen gjort ett hästjobb- tyvärr så hann jag ju inte gå runt så mycket i och med att jag satt och sålde nästan hela kvällen, men jag och min bordsgranne som sålde smycken hade det trevligt. På vägen hem tog jag J och lilla sovande N en sväng inom biblioteket där alla halmstadbor som ville fick ställa ut en tavla de gjort, det var kul att se, nästa år vill J vara med sa han!




















[.....................]

3 kommentarer:

Mannagryn sa...

Vad fina dina barnkammartavlor är! Du har rätt om de afrikanska tygerna färgglada och billiga och fina!

Anonym sa...

Åh, vilka fina grejer du gör! Hittade hit från akinna.se /Emma

mtoto sa...

tack! :-) Vad kul att några verkar ha hittat hit!