söndag 18 januari 2009

jag syr en del..

... fortfarande, men det tar ju lite [längre tid] än vanligt att få nåt klart när man jobbar hela dagarna. Men ett par jeans är klara, har dock inga foton då det är mörkt när jag går hemmifrån och mörkt när jag kommer hem... Ett par urtjusiga manchester byxor är nästan klara - de blev så bra att jag slänger ihop några till likadana som skall gå till försäljning. Sist men inte minst så håller jag även på med en tunika, somrig och fin, och har jag tur så blir den klar innan sommaren..! :-)

Sen tänkte jag även fixa till bloggen lite så att den ser lite snyggar ut- får se när det skall hinnas.


[.................]

2 kommentarer:

Annika sa...

Känner igen det där... när ska man fota?! Idag tänkte jag, hemma såhär på söndagen, men det blev ju inte ljust på hela dagen!

Kalunji040 sa...

Hej
Tack för kommentaren på min blogg. ja, vi åker på lördag och visst känns det pirrigt. Min tjej är 1år precis och måste även hon underhållas. Så vi har laddat upp med böcker, ett JÄTTEBRA interaktions spel med ljud och massa olika knappar på varje sida som borde göra susen. Dessutom flyger vi över natten, både dit och hem så förhoppningsvis somnar hon som vanligt.
Tack för tipset om restaurangen. Ska kolla upp den.