måndag 11 augusti 2008

bloggen officiellt öppnad

Så har jag då äntligen blivit klar till att öppna bloggen med mina barnkläder. Jag och lillen var i parken och fotade lite idag till bloggen.


Då jag lördagen den 6:e september skall vara med på [Kulturnattens designmarknad]

så har jag låtit symaskinen gå varm på nätterna när mina pojkar sover - eller jag trodde att de sov.... då mitt "syrum" numera är inne i garderoben (mer som ett "dressingroom") i sovrummet så störs de visst mer än vad jag trodde - J immiterade igår en symaskin som går i 180 och sa att det är till det ljudet han somnar varje natt... oj då!


Här är i alla fall lite av det jag tänker sälja på designmarknaden:



[Fleeceomlottkoftor]













Turkos med orange kantband och orange giraff strlk 74


Röd med turkos kantband
och turkos elefant strlk 62









Turkos med rött kantband
och röd igelkott strlk 56









Brun med rosa kantband
och rosa giraff strlk 92









[Fleecemössa]













Marinblå med röd- vitrutig igelkott


[Tygelefanter]










Vit med röda prickar och röda öron











Brun- vit rutig med orange öron


[.............................]

4 kommentarer:

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Fin,fint! /Karolina

Marielle sa...

Men va fina saker! Jag la till denna länken på min blogg så hittar kanske fler hit! Jag är gärna med på en byteshandel i höst :)

Anonym sa...

Va fint! Du är duktig du! Kanske man kan beställa nåt nångång?

mtoto sa...

Ida o - Tackar! Ja visst kan man beställa, jag skall snart lägga upp lite info om vad man kan beställa och priser o sånt! :-)